صندلی داغ...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما (برو بچه های مدیریت)خوش اومدین.این وبلاگ جهت بروز رسانی اطلاعات ما و تبادل نظرات ایجاد شده است.
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 46316
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1

document.write("صبح بخیر! ساعت یک صبح است و چند ساعتی تا طلوع خورشید بیشتر نمانده") if (hr ==2) document.write("ساعت دو صبح هست فکر کنم قصد آشتی با خواب را نداشته باشی !") if (hr ==3) document.write("ساعت 3 صبح است امیدوارم که مطالب ما رو درست ببینی و تو هم تو هم نخونی !") if (hr ==4) document.write("ساعت 4 صبح هست اگر برای نماز صبح بلند شدی انشا الله که قبول باشه !") if (hr ==5) document.write("ساعت پنج صبح است و این نشون می ده که تو آدم سحر خیزی هستی !") if (hr ==6) document.write("ساعت 6 صبح است و بهتره بری و صبحانه را آماده کنی !") if ((hr == 6) || (hr ==7) || (hr ==8) || (hr == 9) || (hr ==10)) document.write("صبح بخیر ! امیدوارم لحظات خوبی را در وب سایت ما بگذارنی!") if (hr ==11) document.write("سایت 11 ظهر است و کم کم داره هوا گرم می شه !") if (hr ==12) document.write("ساعت 12 ظهر است و کم کم باید بری و نهار بخوری !") if ((hr==13) || (hr==14) || (hr==15) || (hr==16)) document.write("عصر بخیر دوست عزیز ! امیدوارم که لظحات خوشی را در وب سایت ما بگذرانی") if ((hr==17) || (hr==18) || (hr==19)) document.write("کم کم داره شب می شه!") if ((hr==20) || (hr==21) || (hr==22)) document.write("شب بخیر !") if (hr==23) document.write("شب خوبی را برایت آرزو می کنم !") if (hr==0) document.write("ساعت 24 است و فکر کنم دیگه باید بری بخوابی !") document.write("
") // End -->

//Ashoora.ir|Hadith Begins

وبلاگى برای دانشجویان رشته مدیریت خدمات درمانی
دانشجویان مدیریت خدمات درمانی 90 اصفهان




 مهمان این هفته صندلی داغ ؟؟؟ راستی خودتون مشخص کنید که کی مهمون باشه؟برید سراغ اونی که از همه ساکت تر ه ....

راستی نظرتون بابت صندلی داغ حضوری چیه؟اگه موافقید بگید ترتیبشو بدیم؟ 

دیگه نوبت شماست تا نظر بدیدو ...



نظرات شما عزیزان:

کریمی و مقدسی
ساعت10:20---4 دی 1391
به نظر من نفر بعدی صندلی داغ آقای محمدزاده باشه

مقدسی
ساعت10:18---4 دی 1391
حضوری خیلی خوبه و کیف میده، اما برای ما، نه برای اون بنده خدایی که میخواد سوالای ما رو جواب بده


nadi
ساعت17:11---29 آذر 1391
به نظرمن خانم فاطمی باشه،ولی اگه حضوری باشه بهتره

farshad
ساعت19:06---27 آذر 1391
پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟!چرا نفر بعدی صندلی داغ رو مشخص نمیکنین؟! ترجیحا هم حضوری باس باشه.

farshad
ساعت13:40---23 آذر 1391
اگه بچه ها پایه باشن صندلی داغ حضوری اصلا یه چیز دیگه اس

farshad
ساعت19:52---22 آذر 1391
منم با نظر خانم مقدسی موافقم که خانم بهرامی مهمان این هفته صندلی داغ باشد.

مقدسی
ساعت12:47---22 آذر 1391
لطفا مرجان جون از خودت مایه بذار اصلا بچه ها به نظر من نفر بعدی صندلی داغ مرجان باشه

farshad
ساعت0:16---21 آذر 1391
اها راس میگین اصلا فراموش کرده بودیم که باید نفر بعدی رو مشخص کنیم.هر کی باشه خوبه ما کار خودمون رو انجام میدیم

بهرامی
ساعت18:47---18 آذر 1391
آقایون خانوما کجا غیبتون زده یهو؟؟؟؟؟
بیاین نفر بعدی خانم مقدسی رو بذاریم یا خانم نادی


کریمی
ساعت10:36---29 آبان 1391
وااااااااااااااااااا آقای حلاجی چرااااااا من؟واقعا که خیلی لوسیدولی خیلی خیلی دوست دارم دلیلتونو بدونم اصلاهم ناراحت نمیشم خیلی برام جالبهپاسخ:والا این نظر شخصی خودم بود یقیه رو در جریان نیستم که نطرشون چیه. من از رو بعضی رفتاراتون اینو گفتم شایدم اشتباه حدس زده باشم حالا شما به خوددون نگیرین.

مهری
ساعت13:10---27 آبان 1391
راستی یه سوال، آقای محمد زاده کی سید شدند ما نفهمیدیم؟

شمام فامیلای ما بودین و ما خبر نداشتیم؟پاسخ:نمیدونم والا باید از خودش سوال کنم شاید دلیلش اینه که علاقه خاصی به سیدا داره ؟!


مهری
ساعت13:08---27 آبان 1391
وای سوال 10 و 4 آقای محمد زاده خیلی باحال بود، از خنده روده بر شدم

مظاهری
ساعت12:25---27 آبان 1391
اقای حلاجی 1 جین 6تا هستش نه 12 تا.پاسخ:نه تا جایی که من در جریانم یه جین 12تاس.آخه مثلا مشتری که میگفت یه جین از این جنسو بدین ما 12 تا میدادیم بهش یعنی تعداد بیشتری جنس میدادیم به مشتری؟؟؟! محاله D: شایدم جین تو بنددر و اصفهان با هم فرق داشته باشه؟؟؟؟!!!!!!خدا میدونه.

سید محمدجواد
ساعت14:51---24 آبان 1391
1-موهاتو با چی حالت می دی؟

2-از سیدها خوشت میاد یا نه؟

3-نظرت درمورد دخترای اصفهانی چیه؟

4-چرا شلوار پارچه ای نمی پوشی شنیدم خاطره ی خوبی از این شلوار نداری می شه برامون تعریف کنید؟

5-جدیدا خیلی آهنگ منصور(قرارمون یادت نره)گوش می کنی خبریه؟

6-اگه جنگ بشه دوست داری یکی از رزمندگان باشی تا شهید بشی؟

7-اگه انشا... ازدواج کردی می خوای چندتا بچه بیاری؟

8-نظرت درمورد زندگی در آپارتمان چیه؟

9-دوست داری بابات چندتا زن داشته باشه؟

10-راستی این همه تیغ و ماشین به صورتت می کشی چرا ریشت در نمیاد اخوی؟





پاسخ:1- بیشتر وقتا با دستام حالت میدم بهش اما اگه حوصله کنم یه اتویی هم میکشم موهامو. 2-بله ما نسبت به سیدا ارادت خاصی داریم آدمای با حالی هستن. 3-دخترای خئب و سر و سنگینین خصوصن دخترای کلاس خودمون که خداییش دخترای خوب و با جنبه ای هستن دیگه بقیشونو نمیدونم در جریانش نیستم. 4-شلوار پارچه ای واسه پیر مردا خوبه به نظر من آدمو پیرتر نشون میده.آره تو دبیرستان که بودم خشتکش گرفت به یه نیمکت و پاره شد و بعد از اون دیگه نپوشیدم.(اینم تفسیرش) 5-نه فعلا خبری نی خبری شد اول به خودت میگم اخوی این قضیش از این قراره که من با شنیدنش یاد زمون بچگیم می افتم که خاطراتم زنده میشه(یاد شیطونیام می افتم). 6- اگه جنگ بشه فقط به خاطر دفاع از ناموس میرم نه به خاطر چیز دیگه ای. 7-اگه قرار باشه جمعیت رو برسونیم به 120 میلیون دیگه مجبوریم حداقل یه جین(12تا)تحویل جامعه بدیم در غیر این صورت 4تا بسه فکر کنم. 8-خوب نیست حال نمیده اما دیگه مجبوریم. 9-والا چی بگم اینو باید از خودش بپرسم.همین مامان خودم خوبه. 10-من با ماشین میزنم اخوی ؛بابا ریش واسه چی میخام اینجوری بهتره خرجمون کمتر میشه.حالا تو که ریش داری چی کار کردی که من نکردم؟؟؟؟؟؟؟


بهرامی
ساعت20:49---23 آبان 1391
راستشو بگین وقتی سر کلاس تاریخ توفیق هی راه و بی راه نصیبتون میشه چه حسی بهتون دست می ده ؟؟؟!!پاسخ:اگه منظورتون از توفیق سوال پرسیدن استاده که من دعا میکنم نصیب همه بشه من که خیلی بدم میاد هر وقت که درس نخوندم سوالاتی که بلد نیستم رو جواب بدم پس این حاجی چی کارس تا اون هست من به خودم اجازه جواب دادنو به خودم نمیدم. شبا حداقل ساعت 2 میخوابم و ساعت 7 بیدار میشم و بعد از ظهرم شاید اونم شاید 2 ساعت خوابیدم. إإإإإإإإإ مگه عاشقا انکار میکنن ؟!اصلا به نظر من کسی که عاشقه از رنگ رخسارش مشخصه (رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون) بعدشم که ما که عاشق نشدیم که تجربه کنیم این موهبت الهی رو اما عاشقا رو دوست داریم ولی کلا کار سختیه واقعا. من اولین کاری که با این بمب میکنم میرم خونه اون آدمی که اومد رشته مدیریت رو راه اندازی کرد منفجرش میکنم که دلم خنک شه آخه انگیزش از ایجاد این رشته چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! ما رو هم گرفتار کرده. فکر کنم چون تعداد مرغ ها بیشتر از تعداد خروس ها است پس نتیجه میگیریم که مرغ رفته دنبال خروس و اونو پیدا کرده به نظرتون درست میگم یا نه؟؟؟؟؟اما در مورد اینکه اول مرغ بوده یا تخم مرغ بین علما هنوز اختلافه پس من هم نظری نمیدم آخه ممکنه بهشون بر بخوره.

ترابی
ساعت10:10---23 آبان 1391
1-بنظرشماعشق برتریادوس داشتن؟

2-اگه قرارباشه رییس دانشکده روازبین همکلاسیاانتخاب کنیدکیوانتخاب میکنید؟
پاسخ:1-به نظر من اول باید یکی و دوس داشته باشی و بعد خود به خود عشق به وجود میاد 2-اگه به من باشه من ترجیح میدم آقای مداحیان رو به عنوان رئیس انتخاب کنم چون اکثرا ازش حساب میبرن و بهش میخوره کار بلد باشه.


fatholahi
ساعت23:21---22 آبان 1391
اقای حلاجی با اجازه منم چندتا سوال بپرسم

طرز فکرتون تقریبا سنتی یا مدرن؟

مغرورترین کلاس از نظر شما؟

2.و سوال آخر میشه بگین جه جوری میشه تشخیص داد یه نفر عاشق هست یانه ماهم یاد بگیریم؟(خیلی ممنون)
پاسخ:خواهش میکنم ما در خدمتیم. 1-من نسبت به بعضی از مسایل دیدم سنتیه و نسبت به بیشتر مسایل هم با دید مدرن نگاه میکنم بستگی به شرایط و موضوع مساله متفاوت فکر میکنم. 2-به نظر من خانم کریمی مغرورترین هستن البته اگه غیبتشون نباشه(خانم کریمی ناراحت نشین یه وقت از دستم) 3-والا تشخیصش که به این راحتی نیست اما میشه یه حدسایی زد مثلا اینکه بیشتر وقتا فرد مورد نظر تو خودش باشه،به یه نقطه خاصی زیاد نگاه کنه محو اون نقطه یا شی بشه و این که الکی هم نیستا چشم بصیرت هم میخاد.(اما در مورد شما من حدس زدما و شایدم نباشین خدا میدونه D: (


مظاهرری
ساعت10:56---22 آبان 1391
به نظرم نفر بعدی صندلی اقای مداحیان باشند.چه طوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:موافقم

بهرامی
ساعت22:17---21 آبان 1391
آقای حلاجی خوشم میاد کم نمی یاریدا.باشه حالا هی از جواب دادن تفره بریدا...


از اونجایی که قراره انشلا همه برن رو صندلی داغ ،چشم وقتی اومدم رو صندلی شفاف سازی می کنم...
پاسخ:لظف دارین نسبت به ما.
پاسخ:بهرامی:خواهش میکنم قابلی نداره !!!


....haji
ساعت19:30---21 آبان 1391
فرشاد می خوام ببینم چند مرده حلاجی:


اول خودت:


1-تا حالا رانندگی کردی ؟باموتور یا ماشین ؟ 2-مامانتو بیشتر دوس داری یا باباتو؟


3-آخرین وبهترین سفری که رفتی کی بود؟ هم مجردیو بگو وهم با خانواده؟


4-تا حالا به خواهر بردارات زور گفتی؟


5-دوست داشتی خواهر بزرگ تر از خودت داشته باشی یا برادر؟با ذکر علت.


6-بهترین خاطره زندگیت رو بگو؟


7-اعتماد به نفست در چه حده؟


8-دستو دلبازی یا خسیسی ؟


9-سوغات لار چیه؟ بابا خجالت نمیکشی سوغات نمیاری؟


10-کدوم غذای خوابگاهو از همه بیشتر دوست داری؟


11-کجا،کی ، بیشتر بهت آرمش میده؟


دیگه خانوادرو بیخیال بریم سراغ عشقت:


12-قضیه این فاز و نول چیه اگه این یکی رو دیگه بپیچونی خودت میدونی توخوابگاه جبران میشه؟


13-اولین قراری که با فازونول میزاری کجاست؟


14-خانوادت موافقند از اینجا زن بگیری ؟


اما مرگ پاسخ:من سعی میکنم همه جوره حلاج باشم.
1-آره من بیشتر با موتور حال میکنم واسه همین با موتور رانندگی کردم اما گواهی نامه ندارم نه موتور نه ماشین اگه شد جفتشو میگیرم.

2-بابا منو تو این موقعیتا قرار ندین این صد بار. من هر جفتشونو دوست دارم اما فعلا با این اوضاع آویزون بابامم.
3-آخرین سفر با بر وبکس رفتیم ابیانه.با خونواده هم فکر کنم پارسال رفتیم مشهد.بهترین سفر هم همین سفر اخیرم بودش جا بقیه بچه ها خالی(اصلا سفر مجردی حال میده).
5-دوست داشتم یه خواهر بزرگتر از خودم داشتم که واسه کارای خیر واسم پا پیش بزاره و کارامو ردیف کنه حالا هر کاری میتونه شاملش بشه.
6-بهترین خاطراتم تو دوران راهنماییمه که هم عموم و هم داییم عروسی کردند و کلا خیلی خوش گذشت.
7- بعضی وقتا خیلی خوبه و بعضی وقتا هم افتضاح بستگی به شرایطش داره.کلا راضی نیستم.
8-تا قبل از اینکه بیام اصفهان باز خوب بودم زیاد خسیس نبودم(البته خونواده میگفتن خسیسی) اما همنشین بد در ما اثر کرد یوخده خسیس شدم که به قول معروف همرنگ جماعت شیم.
9-حلوا مسقطی،کیک لاری و یه چیز هست به اسم تافتون که من دوس دارم (با نون تافتون اشتباه نشه ها).اخوی هر وقت تو سوغاتی آوردی منم میارم آخه حاجی جون دادا با کدوم پول دلت خوشه ها.
10-کباب میکس
11-شب،بری لب دریا رو سکو ها بشینی بعدشم مثلا طرفای نوروز باشه باد خنک هم شروع به وزیدن کنه اصلا حالی میده ها.
12-بابا غلط کردم عشق کجا بود یه چیزی پروندم دور هم باشیمD: فاز و نول؟؟؟؟؟ والا تا جایی که من اطلاع دارم دو تا سیمه. اخوی خبریه که ما در جریانش نیستیم؟؟(بیا به خودم بگو ما هم در جریان باشیم).
13-نکنه منظورت از فاز و نول عشقه؟؟اگه عشقه که من یه جا خوب پیدا میکنم اگه سوژه مورد نطر پیدا شد.کافی شاپ خوبه؟؟؟!!!شما نگران اون نباش.
14-نمیدونم فمر نکنم چیزی بگن بستگی داره طرف رو بپسندن یا نه ،یا بدونن که مثلا من طرفو خیلی میخوامش و از این جور حرفا.
15-بابا من هنوز جوونم صبر کن حالاD: ولی دوست دارم که راحت دست از دنیا بکشم و به ساده ترین شکل ممکن برم اون طرف.
16-من نه خوشم نمیاد دربارش فکر کنم آخه دیگه از ادامه زندگی نا امید میشم.
17-هفتاد سال عمر مفید خوبه به نظرت؟من راضیم به رضای خدا.
(به نظر شما اصلا به قیافه من میخوره که عاشق شده باشم یا اصلا عاشق بشم اونم با این اوضاع فکر نکنم حالا حالا ها عاشق شم به شما هم توصیه میکنم جو گیر نشین و خودتونو بدبخت نکنین).

پاسخ:فرشاد تو که میدونی سوغات شهر مارو نمیشه بیاری تو دیگه چرا ؟راستی دست پیچیوندونت بد نیستو؟


گل رز
ساعت18:37---21 آبان 1391
ازچه دخترایی خوشتون میاد؟

دوست داریدعشقتون چه شکلی باشه؟چادری یامانتویی؟چاغ یالاغر؟سیاه یاسفید؟قدبلندیاقدکوتاه؟ازچه شهری باشه؟
پاسخ:از دخترای خوش اخلاق،کم خرج،سازگار،اصیل،خوش قیافه،خوش برخورد،متین،با کلاس،شوخ و با جنبه(افسانه ایه یه جورایی سراغ داشتین خبرم کنین). 2-دوس دارم عشقم اول خوش برخورد باشه بعدشم زیبا، ترجیحا بی بی فیس،چشا مشکی (اگه درشت باشه بهتره )،ابرو شیطونی ،بینی قلمی،گونه برجسته و...(کلا فکر کنم تو رویا دارم سیر میکنمD: ) چادری یا مانتویی بودن واسم مهم نیست مهم عفیف و با حیا بودنشه. ترجیحا لاغر و خوش اندام. سفید باشه ممنون میشم. قدشم زیاد بلند نباشه همین اندازه خودم باشه خوبه ما راضی هستیم. شهرشم مهم نیست مهم خودشه. حالا من یه سوال از شما دارم. یه همچین دختری پیدا میشه؟؟؟؟


مهین وزینب
ساعت13:26---21 آبان 1391
سلاااااااااااااااااااااااااام،

1)خنده دار ترین سوتی که تا حالا دادی

2)آخرین پیامکی که دریافت کردی بدون سانسور

3)آخرین دعوات با کی بوده و سر چی؟
پاسخ:سلام 1-من کلا سوتی زیاد میدم اما درست حسابی یادم نمیمونه. اها یه روز داشتم الکی با تلفن صحبت میکردم و حسابی چخان میکردم جلو یکی از بچه ها، یه دفعه از شانس بد ما گوشیم رو سایلنت هم نبود یه دفعه تلفنم زنگ خورد و طرف هم متوجه شد و حسابی خندیدیم دور هم از اون به بعد دیگه زیاد بلف نمیزنم.(البته این خنده دار ترینش نبود سوتی باحال داشتم اما یادم نمیاد). 2-شرمنده حجب و حیام اجازه نمیده آخریشو بنویسم اما یکی مونده به آخریشو مینویسم. "نامه بوق به همسرش :از دوریت میخام گریه کنم ولی یاد قیافت که میفتم خندم میگیره" 3-من اهل زیاد اهل دعوا نیستم اما آخرین دعوا و کتک کاریم تو سوم راهنمایی و من به خاطر رفیقم رفتم دعوا یعنی خودم مشکلی با اون طرف نداشتم همینجوری رفتیم که دور هم باشیم.


بهرامی
ساعت21:48---20 آبان 1391
(آقای حلاجی به قول ما شیرازیا :ایخو نشد جوواب دادن کاکو !چرو واضح نمیخوید بگید؟)

تا تکلیف این عشق شما معلوم نشه ما ول کن نیسیما حالا خود دانید هرچی زودتر جواب درست و حسابی بدید بهتره!!

1-به سوالی که خانم مظاهری درمورد عشقتون پرسیدن بی بهونه جواب بدینا؟؟



2-اصالتا بچه شیرازین ؟

3-اولین چیزی که با خوندن اینا به ذهنتون میاد رو بنویسید؟

-رویا

-نیمکت

-باران

-دوست

-صبر

-قلم

-مادر

4-زندگیتون چه رنگیه ؟دوست داشتین چه رنگی داشت؟چراشو واسه دوتاش بگین!

5-واسه این زیریا یه دختر یه پسر از بچه های کلاس بگویید!:

-مثبت ترین

ساده ترین

شیطون ترین

مهربون ترین

خوش تیپ ترین

صادق ترین و

و ... و عاشق ترین!!

چه خصوصیتی از آدما بیشتر شمارو خوشحال/و ناراحت میکنه ؟

اهل هنر هستین؟اگه آری چیا بلدید؟



پاسخ:آها حالا این شد یه چیزی.خانم بهرامی شما مگه اهل مشهد نیستین؟!اون وقت چه جور این قد فشنگ شیرازی حرف زدین اینجا؟؟؟اول شما شفاف سازی کنید بعد منم شفاف سازی میکنم اگه این عشقه خدایی نکرده سر و کلش پیدا شدD: ببینم چی کار میکنین،فعلا با شعار ما میتوانیم بیاید جلو ایشالله میتونین اگه دیدین که با جعبه شیرینی اومدم کلاس بدونین یه خبرایی هست که محال میدونمD: . 1-باشه چشم اگه خبری شد در اسرع وقت به اطلاعتون میرسونم ولی بعید میدونم با این شرایط. 2- نه خیر. من اصالتا اهل لار هستم(استان فارس-حد واسط بندر عباس و شیراز) 3-با دوستت دست به قلم دارین تو رویاها سیر میکنین اونم زیر بارون بعدش مامانت زنگ میزنه میگه وخی بیا برو نون بستون بچه ها منتظرن صبرشون سر اومد. 4-چه قدر سوالای سخت میپرسین!!چی بگم والا.فکر کنم زندگی فعلیم رنگش صورتی باشه آخه شادم واسه خودم یه جورایی خوبه اما دوس دارم رنگ زندگیم تو آینده سفید باشه که مظهر آزادی و پاکی و شادیه و خوشبختیه. 5-مثبت ترین :پسر:کیانوش،دختر:رنجبر. ساده ترین:محمد زاده،دخترا که کلا فکر نکنم ساده باشن اگه پیدا کردین ما رو هم در جریان بزارین(مرسی) شیطون ترین:محمد زاده،مظاهری مهربون ترین:حاجی حسینی،احمدی خوشتیپ ترین:مداحیان،رضوانی صادق ترین:معروف،مقدسی عاشق ترین:آخه چرا آدمو تو این موقعیتا قرار میدین:(( .مداحیان،فتح اللهی نکته:برخی از این خصوصیات بین برخی از دخترها و پسرهای کلاس مشترک بودند لذا چون باید یک مورد را ذکر میکردم از ذکر افراد دیگر خودداری کردم لذا خواهشمند است کسی ناراحت نشود. 6-اینکه یه آدم رو راست و بی ریا باشه منو خوشحال میکنه و از آدمای ریا کار و بی جنبه خوشم نمیاد. 7-تا هنر رو تو چی تعریف کنیم.من دست خط و نقاشی و ... ام افتضاحه همه هم میدونن؛ اما موسیقی و بازی های کامپیوتری رو خیلی دوست دارم و تو بازی فوتبال(pes) سخت کسی بتونه حریفم شه.(البته اگه اینا از نظر شما هنر باشه). امیدوارم شفاف بوده باشه.


ساعت12:35---20 آبان 1391
سلام . چیزه آقای چیز

متولد چه ماهی هستید؟کلا کجایی هستید؟ بچه مامانی هستید؟آدم بلایی هستید؟(شاعر سارا مظاهری)

از نظر شما بهترین آقای کلاس؟ بهترین خانم کلاس؟ بهترین بچه کلاس؟

چی توی کلاس خیلی اذیتتون می کنه؟

چند تا خواهر برادر دارید؟

به توانبخشی ها چند چند باختید؟

عشقتون کجاییه؟ کی و کجا باهاش آشنا شدید؟ هدف این عشق چیه؟ خانواده در جریان هستند یا نه؟(در صورت در جریان نبودن خانواده لطفا شماره همرا پدرتون را بدید!)

دوست دارید همسر آیندتون چه ویژگی های اخلاقی داشته باشه؟

می خواهین چی کاره شین؟

لطفا به تمام سوالات جواب واضح بدید و از پیچوندن ما صرف نظر کنید. در غیر این صورت جوری می پیچونمتون که نفهمید کی پیچوندستون!!!پاسخ:یا خدا خانم مظاهری رحم کنید من میترسما:D. من متولد 29.4.1372 صادره از لارستان و مقیم لارستان و بندر عباس،بچه مامانی هم نیستم اگه راستشو بخواین واسه همینم زیاد نمیرم خونه (ترمی یک بار اونم به زور)،آدم بلایی هستم؟؟؟؟؟؟؟فکر نکنم!!اینو باید بچه ها بگن. آقایون و خانم ها که خوبن همه اما بهترین ها رو از چه نظر بگم؟؟؟؟(شفاف سازی کنین لطفا)اما در مورد بهترین بچه کلاس :اصلا تو کلاس خودمون بچه نداریم که بخام بهترینشو بگم همه یه پا خانم یا آقان واسه خودشون. از اینکه برم جلو بشینم و نتونم پاهام رو دراز کنم و راحت بشینم خیلی اذیت میشم . ما 4 تا خواهر برادریم که من فرزند ارشد خونوادم و 2تا داداش کوچیکتر دارم به ترتیب 16 و11ساله و یه خواهر 9 ساله هم دارم. به توانبخشی یه گل زدیم اونم پاس گلشو من دادم;;) اما چون از اول بازی 10 نفره بودیم و آخراشم یکی مصدوم شد و یکی هم قرمز گرفت 9 تا با اقتدار خوردیمD: . آها اما در مورد عشق آی گفتین خانم مظاهری؛من که نگفتم عشقم زمینیه اصلا شاید عشقم چیز دیگه ای باشه،بعدشم من که هنوز ندیدمش یا شاید هنوز قسمت نشده عاشق بشم گفتم مثلا اگه خدایی نکرده عاشق کسی یا چیزی شدم بهش برسم و اگه عاشق شدم هم مطمئن باشین به خونواده میگم چون دیگه...D: اما در مورد همسر آینده عرض کنم به خدمت شریفتون که دوس دارم خوش اخلاق،مهربون،احساسای،مقید،شوخ و اینکه زیادم ولخرجی نکنهD: . والله من خیلی دلم میخاد که پول دار شم اما از راه درست و قانونی و بدون دوز و کلک مثلا مدیر یه بیمارستان شم که محال میدونم با این شرایط بشم پس نتیجه میگیرم که بابام باید بهم سرمایه بده تا برم یه مغازه بزنم و نون در بیارم ،من کلا با کار آزاد بیشتر حال میکنم تا کار دولتی. آخیشششششششششششششششششششششششD: شفاف بود ؟؟؟


nadi
ساعت9:53---20 آبان 1391
1-چه نوع موسیقی رو دوس دارین؟

2-ازچه حیونی خوشتون میاد؟

3-ازچه اسانسی بیشترخوشتون میاد؟

4-آبیته یاقرمزته،بارسایارِِئال یا...

5-چن تاخواهروبرادرید؟

6-یه اسم دخترویه اسم پسری که خوشتون میاد؟
پاسخ:1-من عاشق موسیقی پاپ هستم(من کلا با آهنگای شاد حال میکنم). 2-من کلا با حیوون جماعت حال نمیکنم اما از پروانه بدم نمیاد. 3-من با عطر و ادکلنی که رایحه خنک داشته باشه حال میکنم حالا هر چی بخاد باشه و اینجوری نیست که فقط از یه مارک استفاده کنم یا طرفدار یه مارک باشم هر چی دم دستم اومد که بوش خوب باشه استفاده میکنم اما کلا از ادکلنهای شرکت ورساچی و آدیداس خوشم میاد. 4-صد درصد آبیته و من شخصا تیم رئال رو از بارسا بیشتر دوست دارم. 5-رجوع شود به سوال خانم مظاهریD: . 6-دختر:نسرین پسر:احسان


عشق
ساعت9:44---20 آبان 1391
می تونم بپرسم عشقتون کیه؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:هنوز خودمم ندیدمش یا شاید هم دیده باشمش اما هنوز عاشقش نشدم یا شاید عاشقش شدم و خودم خبر ندارم!!!! :-? .اما اگه خبری شد و خدایی نکرده عاشق شدم خبرشو بهتون میدم که در جریان باشین.

ناصر
ساعت12:30---19 آبان 1391
1-چرا بهتون میگن آقای چیز؟

2-تو خوابگاه شما را چی صدا می کنند؟

3-چرا از بادمجان متنفری؟
پاسخ:1-لابد زیاد چیز چیز میگم شمام اخوی سرت تو کار خودت باشه. 2-والله اکثرا من رو با همین اسم صدا میزنن البته اسمهای دیگه ای هم هست که بهتره بین خودمون بمونه.D: 3- اخه وقتی میخورم تمام بدنم بلا استثنا به خارش میفته .


بهرامی
ساعت23:59---18 آبان 1391
خوب آقای حلاجی علی الحساب به این چنتا جواب بدین بعدا سر فرصت سوالات جالب تری هم طرح می کنیم ...

1-بازیگر،خواننده ،ماشین و رشته مورد علاقتون تا حالا چیا و کیا بوده؟

2-تاحالا از چیزی ترسیدید؟از چی و چرا ؟

3-اگه به یه مشکل بربخورین که نیاز به کمک داشته باشین ترجیح می دین از کی اول کمک بگیرین ؟

4-اگه بگن فقط یه آرزو بکنین چی میگین ؟

5-آشپزیتون که خوب نیس نه ؟!
پاسخ:1-بازیگر مرد:علی صادقی،بازیگر زن:نیوشا ضیغمی-خواننده:معین،منصور-ماشین:bmw x6-رشته مورد علاقه:داروسازی. 2-آره-من از بی آبرویی میترسم چون تمام زندگی آدم وابسته به آبروشه. 3-من ترجیح میدم به در دسترس ترین رفیقم مراجعه کنم و مشکلمو باهاش در میون بزارم. 4-آرزوهام که خیلی زیاده اما من آرزو میکنم که به عشقم برسم . 5-درست حدس زدین اما تخم مرغ رو خوب درست میکنم از بچه ها میتونید سوال کنید.


بهرامی
ساعت23:46---18 آبان 1391
به به تبریک می گم آقای حلاجیپاسخ:خواهش میکنم کاش میشد همه بیان تو وبلاگ که وبلاگمون جالب بشه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : مصطفی حا جى حسینی